počet produktů: 0
cena: 0 Kč (0,0 €)
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
možnosti plateb
Online platba | Karta, převod

Kompresivní punčochy SIGVARIS

Zásilkový výdej zdravotnických prostředků

Zásilkový výdej podle zákona o zdravotnických prostředcích

Společnost Arthrocentrum spol. s r.o. poskytuje zásilkový výdej zdravotnických prostředků předepsaných na poukaz.

Společnost Arthrocentrum spol. s.r.o. je oprávněna vydávat zdravotnické prostředky zásilkovým způsobem dle platné legislativy,
zejména dle zákona č. 268/2014 Sb., o diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro a dle zákona č. 375/2022 Sb., o zdravotnických prostředcích  (§ 32,33,34) a o změně zákona č. 378/2007 Sb., o léčivech a o změnách některých souvisejících zákonů (zákon o léčivech), ve znění pozdějších předpisů.
V souladu s výše uvedenou legislativou Výdejce v tomto textu sděluje podmínky zásilkového výdeje  zdravotnických prostředků.
 

Zásilkový výdej zdravotnických prostředků
Smyslem zásilkového výdeje je  zejména usnadnit dostupnost zdravotnických prostředků osobám, pro které je standardní osobní vyzvednutí komplikované -  například jejich zdravotním stavem  nebo vzdáleností bydliště.
Výdejce je oprávněn zasílat veškeré zdravotnické prostředky, s vyjímkou  prostředků podle § 28 odst. 3, u kterých je zásilkový výdej zakázán.


Zásilkový výdej je uskutečňován  prostřednictvím poukazu.

Zásilkovým výdejem se rozumí výdej zdravotnického prostředku na základě listinného nebo elektronického poukazu zásilkovým způsobem.              V obou případech poukazy vystavuje lékař.
Poukaz lze u výdejce uplatnit do 30 dnů od jeho vystavení, pokud neurčí předepisující jinak, (nejpozději do 1 roku).
Při zásilkovém výdeji zdravotnických prostředků  dbáme na dodržování pravidel správné distribuční praxe tak, aby nebyla ohrožena bezpečnost či snížena účinnost vydaného  
 

Postup realizace zásilkového výdeje :


Zásilkový výdej prostřednictvím E-shopu

  1. Pacientovi je lékařem předepsán zdravotnický prostředek na poukaz.
  2. Pacient navštíví náš E-shop: https://www.zdravotnickepotreby-eshop.cz -  a zde si příslušný úpředepsaný zdravotnický prostředek objedná. V rámci objednávky uvede veškeré své osobní informace potřebné k doručení zásilky a také si zvolí vhodnou dopravu.
  3. Následně je potřeba předat předepsaný poukaz výdejci. Pakliže se jedná o listinný poukaz je nutné ho doručit na adresu naší prodejny (osobně, poštou atd.). K jeho uplatnění potřebujeme originál dokladu. Pakliže se jedná o ePoukaz zde stačí výdejci sdělit identifikátor poukazu, případně přeposlat jeho QR kód.
  4. Jakmile výdejce poukaz obdrží, odečte výši příspěvku zdravotní pojišťovny z celkové částky objednávky a zboží odešle.


Pacient může využít naší informační službu:

na telefonním čísle 271 742 116 
a to v pracovní době:
Po - Čt: 8,30 - 18,00
Pá: 8,30 - 17,00

nebo na E-mailovou adresu: obchod@arthro.cz
 

Prostřednictvím této informační služby obdrží od kvalifikované osoby – farmaceutického asistenta informace nezbytné pro správné a bezpečné používání a základní údržbu vydávaného zdravotnického prostředku.

Výdejce pacientovi co nejrychleji doručí zdravotnický prostředek na zvolenou adresu. V souladu s § 51 výše uvedeného zákona bude zásilka odeslána objednateli nejdéle ve lhůtě 2 pracovních dnů ode dne přijetí objednávky. V případě že nebude možné tuto lhůtu dodržet, bude o tom objednatel informován dříve, než si zdravotnický prostředek závazně objedná.


Náklady spojené se zásilkovým výdejem:

Náklady spojené se zásilkovým výdejem jsou zveřejněny na našich stránkách: https://www.zdravotnickepotreby-eshop.cz/page/doprava-a-platba/15


Reklamace:

Veškeré záležitosti ohledně reklamace zdravotnického prostředku jsou uvedeny v reklamačním řádě: https://www.zdravotnickepotreby-eshop.cz/page/reklamacni-rad/5